små hungrig?

funderar på att steka köttfärs och göra taccos, men jag vet inte.... det är ju sååå långt dit.. är hungrig nu. men jag ska städa. har suttit vid bordet och degat lite och dessutom täljt lite, hehe det ser ut som det snöat vid brodet, erik kommer få bryt om han kommer hem nu.. så jag får damsuga. sedan ska jag väll diska... hata! men som sagt det behövs.....

Idag dissar jag Mickro mat, alltså det är såå gott när man lägger ned det, men när man värmdre dte i mickron så BLÄÄÄ..........

idag hissar jag Snööööö;) jo det har snöat även om det är slask nu så är det ganska fint ett tag;) härlig känsla med första riktiga snön,(får se om den ligger kvar imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback