något positivt?

ja du, har det igentligen gått med vind nån gång?
NATHALIE?? var är du, jag behöver gråta mot din axel......

jo jag blev deppig på bara en kort stund.....
A kassan vill inte godkänna ett nytt ersättningsperiod för mig, alltså varför?
dom säger att jag bara uppfyller kraven för fem månader av 6? kan dom vara mer jävliga?
och om jag förtsår det rätt så måste jag jobba 80 timmar på en månad nu då för att uppfylla kraven, jag får ont i magen av att tänka på det, hur ska jag kunna göra det?

hur ska jag kunna ha råd med att betala räkningarna om jag går ned på 134 kr om dagen?

dom säger verkligen emot sig själva, ÅHHHH
hur ska dom kunna sitta och säga så?? dom sitter själv på egna FETA löner? varför ska det vara så svårt att uppfylla ett nytt vilkor? hur ska en arbetslös som stämplar kunna jobba 8o timmar i månaden i 6 månader??? jo det är JU skit enkelt när man inte har nått jobb??? DET FINNS EN ANLEDNING ATT MAN STÄMPLAR ERA JÄDRA IDIOTER!!!!! HADE JAG JOBBAR SÅ MYCKET SOM 80 TIMMAR I MÅNADEN HADE JAG BETT A KASSAN DRA DIT INGENTING VÄXER!!!

allting är såååå underbart just nu.... och nu blev jag ju stressad för tänk OM jag inte får nått jobb på nilörn nästa vecka? då är det kört, för hur ska jag kunna få ihop timmarna annars?
det är 80 timmar
jag har jobbat sammanlagt 26,h timmar på 4 dagar, det betyder att det återstår 53.5 timmar kvar, har jag NU HAR TUR(vilket jag inte haft innan) så får jag jobba hela nästa vecka, och DÅ om jag slår ut 53.5 timmar på de 8 dagar som återstår så blir det ca 6.6 timmar per dag? inte omöjligt, men om jag bara jobbar till fredagen så vill jag inte vara med längre, inte konstigt min mage är kass...... laktos intollerant i h"lvete heller.....

suck, nu ska jag skriva ett Postivt brev som jag kan få jobb med imorgon, det ska blir roligt!!! HAHAHAHAHAHAH(ironi)

Kommentarer
Nathalie säger:

Gumman! Jag ar verkligen ledsen att jag inte kan vara dar...vet inte vad jag skall saga... Vill inte saga alla de dar ackligt positiva sakerna for jag vet ju sjalv att det inte hjalper - men jag hoppas innerligt att det vander for dig snart! A-kassan kan ju dra at helvete de javla asen. Fy faan vilket javla vidrigt system! Skickar lite sympati-hat over etern! Hum, mamma kommer ocksa ha det lite kampigt framover - ni far sla er ihop! :-D

Vet ju att du kampar pa - sa fortsatt sa och fokusera pa det som ar viktigt och se till att gora saker som far dig att ma bra, sa du kan ta dig igenom elandet!

Manga pussar och trostkramar!

2009-10-07 | 08:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback