msn?

jo jag ska bli bättre, men jag jobbar nu så mycket och då är du ju där, och när jag kommer hem sover du... så siksom när jag blir arbetslös igen ska jag absolut ta tag i det igen;) håller på att uppdaterar msn nu...
JO det heter arbetslös och inte ledig......

hehe tänkte lägga in kort på kort från förr nu....Låt mig säga att korten är taget av min kamera och det är alltså taget på gamla kort...


Zeline, är hon två tro?

Nordman och herkules... Nordman är inte så gammal här, han kan vara runt 5?

Patrik... han är fortfarande en sparv, fast mycket längre

Anders, avslutning 6an tror jag....

saknar min moped;) haha jag har fyllt femton här... ack så längesedan.... du var man ung och snärt.... haha


Kommentarer
Nathalie säger:

Jag menar mer pa helgerna - igar hade du gjort ett inlagg pa facebook nar jag var ute pa msn :-)



Haha Herkules - det var lange sedan det!

Hihi vad liten du ar...trodde inte att vi nagonsin varit sa sma... ;-)

2009-10-19 | 02:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback