konstiga saker

jaha då blev de inge skrivet igår kväll,jag jobbade för det första över till halv 6... 10h totalt... hehe men det var ju ganska bra eller hur? kom hem och sprutade sargon med hans medicin, det går fortfarande bra...
jaha sedan åkte vi till martin och debbie för att hämta en bal, smatiidgt matade jag två av hans kalvar och sedan fikade vi lite. trevligt så. dock blev det lite för sent, var i säng halv 11, närmare 11 kanske tillcoh med...


så trött är jag nu, har ngt ont i halsen med, så jag tar med lite te till jobbet så jag kan lugna halsen där, och så har jag ätiti två kiwisar... dom innehåller mycket C vitamin, (JAG vill inte bli förkyld) jaha...

ska snart åka....
det händ einte så mycket igår, martin försov sig till jobbet, och det var ganska mycket att göra hela dagen,,,
gott är det, blir att göra idag med..;)

pussss

Kommentarer
tarja säger:

Vad bra att du jobbar så hårt Glad för din skull!

2009-10-23 | 09:41:54
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback