kommit av mig lite...

jo jag tror jag börjar bli förkyld, huvudvärken släppte inte igår och jag blev sittande framför tv.... nästan somnade(även fast jag hatar att sova på soffan) men men

skulle ju liksom hissat och dissat igår, men okey. jag får ta tag i detta idag, för så här går det inte hålla på....
absolut ikväll då!!

sprutade sargon med penicillin igår, det gick väldigt bra=) det vill säga att han märkte ingenting hahah, han hade ju godis i krubban så varför ska han reagera över ett litet stick...? bra iallafall.... hehe

Kommentarer
tarja säger:

vad skönt att han inte reagerade. Du känner mig! Alltid shoppingsugen!

2009-10-21 | 10:44:35
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback