kallt........

imorse höll det några minus och det var vackert vitt i gräset och påbilen... hehe
men man är ju rädd för halkan och gubben min har ju inte bytt däck än, jag natar att jag får ta saken i egna händer, man får vara lite man som sagt... suck

hursom så har jag jobbat över en timma idag, men unnade mig tai silk på luchen så jag antar att det kompenserade upp dagen, även fats jag inte märkte av det så mycket;) skönt iallafall.

imorse när jag vaknade var det 9 grader i huset, HELVETES JÄVLA FAN! ursäckta men jag blir så förbannad, när man shatat på hyresvärden sen i våras. jag blir så arg så jag blir ledsen nästan, alltså jag tycker det är jobbigt att gå upp på morgonen för jag är ingen morgon människa, men det är inte så roligt att veta att det kommer vara 9 grader om inte kallare i huset när man kommer hem. jag hatar kyla, särkilt i huset......
hursom så kom jag hem nu dryga kvart i 6 och erik hade inte eldat. ja menar han prioriterar ju knappast huset och mitt välmående?? så nu får jag elda och sedan nedfrust in i märgen åka till hästarna..... det är förresten 12.5 grader nu, men JAG tände imorse. så det har ju hjälpt lite....
men för kalllt......

aha, nu har jag fått ur mig lite av det.....

nu ska jag hissa......börjar med det idag för jag måste bli på bra humör.

jag hissar debbie idag!;) för hon är en underbar människa och jag har kanon kul med henne. hoppas vi får många långa dagar tillsammans sedan;) hihi puss pårej:P

Jag DISSAR; igentligen har jag ju dissat huset idag, men jag har nått som jag absolut blev irriterad på imorse när jag körde genom stan. Elgigantens,onofs och myones julbelysning lyste, ni vet de där istapparna som lyser på taken. JO dom luste. Absolut diss till dom för julen är inte här en, VÄNTA till julskylltningen.... hellt lite längre än så, det är bara oktober!

och sist men inte minst, alla ni som läser min blogg. lämna gärna en kommentar om något, det är alltid lika roligt när nu skriver;)

pusss

Kommentarer
tarja säger:

Vad glad jag är att jag inte var i dina kläder imorse,,, hahahaha Jag hade nog blivit så arg så jag hade slängt upp gubben till att fixa värme innan jag skulle våga mig upp ur sängen... hahahaha

2009-10-14 | 22:33:32
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback