jaha imorgon drar den fram över sverige....

jo jag ska föklara, ni vet säkert vad jag pratar om för den påvärkar de flesta arbetsplatser då nån eller några saknas på jobbet. förberedelseran är många och flera börjar planera flera veckor före, det är ju så mycket som ska göras..... och söndagen(idag) förbereds väskan och andra viktiga delar i för den stundande dagen....
my big moose bull Pictures, Images and Photos

jo just det, älgjakten. Alla blir påvärkade av den, eller hur. Mina föräldra, lillebror. även sambom och hans pappa.
ja menar även jag är ju påvärkad, för skjuts det inte så blir det drevkedja..... men nu jobbar jag såå jag får väll se vad som händer;)
jaha, hursom ska jag nog duscha snart, och kika på tvn......
god natt

Kommentarer
Nathalie säger:

Den har filmen verkar valdigt lovande - vacker fast hemsk. http://www.youtube.com/watch?v=ikUWKi0W5_g

2009-10-12 | 11:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback