Jag må vara en konstig prick....

men jag är glad ändå;) haha idag är det fredag? VILKEN DAG?? jo FREDAG;) vilket känns underbart, jag kna njuta med mina ostbågar för jag har jobbar, det är liksom inte samma sak med fredag när man gått hemma hela veckan och kanske ätit osbågar HELA veckan? eller hur?? haha BRA eller DÅLIGT? haha
JOBB ÄR BRA!!

Idag har jag jobbat, jag har verkligen roliga(sjuka) arbetskamrater, dom har bara snusk i huvudet? vilket dom tror jag ska reagera på? hmm kanske jag borde göra det? haha nää dom är för sköna. alla var gott flummiga på eftermiddagen... det har varit två väldigt stressiga dagar... men idah lyckades jag med bedriften att plocka tre ordrar samtiidgt;) de ni... hmm i vanliga fall tar man en och en..

jaha, jag har en låt att rekomendera... jo det är sant... jag borde presentera fredagens favorit? haha här kommer det iallafalll.... och TA er tid att lyssna för den är underbar...


jaha, så nu ska jag nog glo på idol som börjar 8, det är rock tema idag och det brukar bli väldigt bra....
annars så ska det bli ganska lugnt.... embla har fått slemlösande idag, jag hoppas hon blir frisk snart, även Zack.. jag ska ta kort på han nån dag så ni får se hur han ser ut, han har två hål i huvudet=) nää men han har två jack efter provtagning på muskler. så han ser ut som en slags frankenstain hund.. hahah

jag har vart ute och gått med, Wilmer jag debbie och ungarna... det var trevligt,det blir lätt samma imorgon, det är skönt att man jobbar, även om man jobbar har man mer energie till allting...

pratade även med min Faster britt idag, dom har köpt en hundvalp;) jag är såå avundsjuk, men man glömmer lätt vilket jobb det är... men söta är dom... söta som socker.... min hårboll ligger bakom mig på soffryggstödet, han är nöjd;) han har busat med fotbollen(om man nu kan kalla den för det) mer som en vit blöt trasa... haha men rolig är den....


Emblissen;) hon är bättre i ryggen nu iallafall;) jag är en lycklig mamma till min bebis häst iallafall;)

man längtar till sommaren;)

Embla som två åring.... lite skillnad va?



Dagens hiss och diss??

Jag börjar med att dissa...... Jag är ingen rasist eller nazist? jag vet inte ens skillnaden för den delen,, men jag blir arg och förbannad för invandrare som kommer hit och tror dom kan bete sig hur som hellst. Det är obehagligt, för det är en sån STOR skillnad.....
Sverigedemokraterna har fått så mycket skit för dom inte respekterar människors olika värde... JAG SKA INTE RÖSTA PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA!! men vadå människors lika värde??????? Jag som arbetslös får ut i genomsnitt 6 tusen varje månad,... Ni kan ju räkna bort nästan tre på räkningar, lätt 1500 i bensin och 1500 mat?HÄST?försäkringar? pension? jaha gisses jag gick minus... men ni fattar???
Och jag SER då hur dom som kommer in i sverige hysses in i fina lägenheter(fullmöblerade) dom kommer från svåra förhållanden, JAG VET? men varför ska dom ha det SÅ bra? jag menar om maten är betald och hyran och allting? DYRA BILAR?? det sticker i våra ögon TRO MIG....varfrör får dom ut 9000?? VA?? en annan har knappt femhundra kvar? inte ens det... och om hästen blir sjuk? ännu mindre? jag som abetslös blir arg.... för här ska jag jobba 80 timmar i 6 månader.... för att få ihop er berättigad ersättning? för att kunna leva som arbetslös! och det är skitsvårt att få ihop 80 timmar, dte betyder att du måste jobba minst en halvmånad 8 timmar om dagen..... HUR i H=LVETE?? suck... lugn anneli.....
Invandrarna kan inte hjälpa att dom får pengar, nej jag vet men varför ska inte dom få leva som oss? Det kommer ut tusentals ungdommar som inte får ett öre? vissa lever på socialen?? kanske ska dom stoppa invandringen och ÄGNA Sig åt det svenska folket som just nu lever på minilöner, eller sjukvården ÄLDREVÅRDEN??? LIKA värde MY ASS!! Jag säger det nu....... STOPPA invandringen? för det går bara utför just nu, dom kan ju inte låta det invandra folk till ett JOBBLÖST sverige?? OCH dom som invandrar ska respektera våra seder och våra lagar, lära sig språket..!! hujeda mig... är jag den ända som inte blir arg?? hursom så dissar jag sveriges konstiga sätt att se på saken......Människors lika värde.... driver dom med oss??

Dagens hiss....... Jag hissar Skuggans och Martins mat schema.... det måste upplevas... det är bara så;) ahha dom betalar varannan gång... OCH dom äter lika fort, springer till bilen... köper snus och sitter och tar en kaffe på jobbet, inget ska störa dom... haha ;)



jaja nu säger jag hejs svejs.....

Kommentarer
Nathalie säger:

Geez!! Bitter much!?

2009-10-24 | 03:15:06
tarja säger:

Jag håler med dig lite där med invandrare. Men så har det inte alltid vart. När mammma och pappa flyttade hit från finland fick de lära sg svenska och söka jobb... Fast det finns svenskar som oxå kan utnyttja systemet... tro mig.

2009-10-24 | 09:37:33
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback