jag diggar inte det nya systemet?

där man går in på översikt har man innan kunnat se alla de senaste inläggen och komentarerna, men nu ligger dte bara absolut senaste och det är störigt för jag vill ha det som det var innan...

jaha igår var det bowling, jag vann andra omgången men ganska fina poäng;) det var skit roligt och jag hittade en ny slags dricka, Ozzy, eller vad den hette, redbull vodka;) super god och farlig;) blir nog att man lagrar upp lite sånna,)

hursom så är jag ganska sliten idag, det blev igentligen lagom igår, för jag mådde inte dåligt, men jag var gött snurrigt... hehe

jaha, annars har vi haft inne hästarna inatt, blir väll att dom kanske kommer in ikväll igen,d et är så hemskt väder nu.. regn och kallt.

jaha;) så det har väll vart en uppdatering;) ska se vad jag kan skriva ikväll;O

Kommentarer
tarja säger:

Åh, de är jättegoda de där Ozzy... eller vad de hette... Men de är FARLIGA!!!

2009-10-04 | 16:02:38
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback