ja det är väldigt fint eller hur?

min pappa är en duktig man;) han är såå händig, synd inte lite fler karlar kunde greja lite hemma(host host host) hehe

idag vaknade jag kl 05.00, lite före klockan alltås men det gjorde ju inget dirket, för det är ganska skönt att njuta av värmen ett tga. 12 grader var det i huset imorse, hehe ganska varmt alltså:) ahha

ja du idag har jag inte så mycket att rapportera, jag har gått som upplärare åt en ny orderplockare på jobbet, det var ganska intressant att dom satte mig på det, dom måste ju tycka att jag gör ett bra jobb;) haha
slutade därför halv 4 och då tog jag mig tid att handla lite och såg till att fylla på skafferierna. Inatt ska det ju bli snö säger dom. men vi får väll se vad dom säger om det, ska bli intressant och se hur jag tar mig till jobbet imorgon;) får åka mycket mycket tidigare kanske;)??? eller om NÅn host host host kunde fixa det? att byat däck har jag ju bara bett om i nån vecka nu... herregud... prioritering?? vad är det??

idag ska jag hissa först, Jag hissar Ica maxis Grönsaker och frukt avdelning. helt fantastikt. och jag som en en grönsak/frukt person älskar att gå in där, det finns mycket nytt och allting är frächt? har nån tänkt hu hur tråkigt det är att gå in i en butik där bananerna är bruna, tomaterna mjuka, äpplena fula?? inte så kul. man tappar lusten till det då...


dissa? jag har haft lite svårt att dissa idag, julbelysningen var släckt imorse. men jag tror jag ska dissa fartdårarna idag, dte är ju mest på vägen man blir irriterad? en del slänger sig in och kastar sig om. tänk på era medbilister. risken är ju ganska stor att dom drar med sig en av dom oskyldiga när dom ska köra så fort... och NI alal som tar åt er, ni tjänar max några minuter..... vad FAN ska ni med dom till??

jaha? jag tackar för mig, tuvärr kan jag inte upplysa er om nått extra ordinärt som hänt, jag är ju bara på jobbet sedan är det köerna hem.... suck

BTW vill bara ge er lite ögon godis, ni alla damer då;)
ta för er av Alexander skarsgård som Eric Northman..... mums
True Blood's Eric Northman Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Moa säger:

Tack tack igen för den fina designen till min blogg!

O herre guud va kallt, 12 grader?! Ni måste säga till honom ordentligt nu att han måste fixa det!!!????

2009-10-15 | 21:17:06
Nathalie säger:

Fuck me sideways vad het han ar!

2009-10-16 | 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback