I promised my self...

jaha så har man liksom inte uppdaterat på länge? hela en och en halv dag, igår var det lite mycket.... för min del och för allas del tror jag.. hehe

alla våra djur är sjuka nu?
Zack?; problem med näsan, vart på djursjukhuset tre gånger med han nu, tre olika mediciner? totalkostnad Nästan 6000..... och nu vill dom röntga näsan.... 3500kr.. suck
Saragon: snuvig, snorig och hostig, får slemlösande medicin från idag
Embla; ont i ryggen, hovarna bak är inge vidare, hålväggar och annan skit
Wilmer; sår på låret, stel
Jaha det är väll kaninerna och hönerna som mår bra ju, något positivt, hehe

jaha, nog med tråkigheter även fast det tynger vardagen för en, idag ska jag till svenljunga och posta ett brev, jag ska ochså plcoka ut sargons medicin,,,
jobbat hela veckan så man har ju faktiskt lördagen ledig coh öven söndagen, sedan jobbar jag måndagen iallafall, vi får se vad som händer framöver, det hade vart så skönt att få jobba hela veckan.....

hmm annars är det lugnt idag, pratade med Sandra preci, hon städade sa hon och det skulle jag med göra tänkte jag, startade en tvätt och får fortsätta emd det, annat är det avsolut en dasmugning och skurning som står på schemat. erik kanske kan fixa svenljunga och mecicinen, han är ju mig vetligt inte förtåndshandikappad? aha

idag är det rådjur på matlistan, antagligen blir det n gryta, jag vet att jag har en rådjurssadel liggande men jag vet inte om jag orkar göra ett långkok? hehe slava i köket är int min favorit..

igår var björn här, jag hade gjort tårta som tack för han kom och satte skor på en häst i erlandsbo som var halt bak, skönt när han kan komma på några timmar;) klockrent blev dte iallafall...

hursom så var det städa, ska plocka upp kött med:) så trevlig lördag än så länge.....

pusssss

angel Pictures, Images and Photos


Kommentarer
tarja säger:

Vilken tur att Björn kom så fort och satte skor på stackars lilla Nicke. Han behövde verkligen det!

2009-10-10 | 11:21:43
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Moa säger:

Hur gör man så fin design på bloggen eg?

2009-10-10 | 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback