hujeda mig.....

ja hemma efter en lååååång men intressant dag, hmm

jobbet började som vanligt sju(har lärt mig koden in nu) så jag börjar känna mig som en stammis där, haha
systemet låg nere hela dagen och vi hade inget att göra, så jag gjorde alla de där jobben som alal skjutit frmaöfr sig, har säkert sorterat 1000000 nålar idag blandannat... men det är ett jobb och jag fick ihop mina timmar(YES) sååå om det går vägen nu imorgon så är det lugnt, men ligger systemet nere imorgon ochså då blir det kämpigt? hur fan ska jag göra då? en hel dag får INTE försvinna.... absolut inte

jaja, tog ingen lunch idag då för jag ville tjäna en timma extra(vem behöver mat??)så ni se A kassa idioter, det finns faktiskt folk som försöker....
såå imorgon gäller samma procidur om det är lite att göra, jag är såå glad att dom låter mig gå där och pula med små saker, för dom kunde lika med skicka hem mig(TACK) får bjuda på fika på fredag eller nått, kanske ska göra en tårta... det är nog uppskattat;) kanske kan be anders om hjälp? så får han lite betalt med?

jaha, sedan kl 15.´00 bar det av till amf i kinna där det skulle hållas jobbmässa, jag undrar varför det inte är sånt här överallt? för det första, Företaget behöver inte annonsera?? för den andra så träffar dom ALLA som söker, och frö det tredje(det är kul??) hursom så fick jag inlämnat två ansökningar, en till Marks assistans(personlig assistent) och den andra almedahls..(industri) var ganska trött och så där efter att ha vart orolig hela dagen, men jag lyckades få till det och en av mina handledare var så snäll att gå med mig när jag gick in till marks assisten, hon sa så här
- här är absolut en tjej jag rekomenderar, hon är arbetsvillig och har stora kunskaper innom barn. positiv och frammåt. Jag tyckte det var snällt av henne, för då märkte man ut sig lite, och då visar det sig att mina ansträngninar märks någonstanns. ganska skönt.

hursom så har min dag förflutit på, ska hem till hästarna nu och tvätta min sadel... ska se om embla vill göra mig sällskap, och så kanske hon vill ha en massage?? hon är helt återställd nu men jag tror att hon som jag tyckker om massagen som jag ger henne, hon står helt still och liksom njuuter av det. jag vet inte om jag gör rätt men det värkar ju som det är en positiv och behaglig upplevelse för henne.

jaha, vädret nu? det BLÅÅSSSER, och är liksom rå kallt, men jag tror det blir minus inatt, skulle gärna vinterdäck nu, men vi får väll se. erik kanske betsämmer sig för att hjälpa mig nån dag.
så hej hopp i lingonskogen än så länge....

Kommentarer
Nathalie säger:

Haller tummarna for dig!

Puss

2009-10-08 | 03:01:52
tarja säger:

Jag hejar på dig damen!!!

2009-10-08 | 16:34:53
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback