hujeda mig, vilken tidig morgon....

men det är bara att upp och hoppa, jobbbet väntar och dessutom så fick jag nio timmar på mina timmar igår,så ni förtår mina kära läsare att det löser sig nog, särkilt nu när jag vet att jag kanske ska jobba näsa vecka med;) hoppas hoppas......

har lätt huvudvärk, jag tror det beror lite på årstiden? hade det häromdagen när jag gick upp med och trio som är sååå gott, bläääää..
nää trio ger mig sväljningar.... men det är bara tt dricka, för det är de ända som värkar hyffsat fort.

jaha, nää dax att gå ut och sätta sig i bilen snart, igår var jag tidigare på jobbet, tog och kopp kaffe... de ni;)

förövrigt är erik hemma nu, deras(lag) sköt ju igår, så han ska upp kl 7 idag för att jaga med mamma och pappa och lillebror. det ska bli kul att höra sedan om det blev nått, dom saknar ju sin bästa drevkvinna:) hihi

Kommentarer
tarja säger:

Inte bara du som vaknar med huvudvärk...

2009-10-13 | 12:38:42
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback