godis sugen.....

snabbade mig hem för erik sa att han skulle vara hemma en stund.... NOT? kom hem och vad är tacken?? ett kallt hus och ensamhet?? suck

hursom så var jag på UGLY TRUTH IGÅR:) den var asa bra... hahah en absolut sevärd film om man vill skratta.... den hade allt... haha

funderar på¨gekås, men jag vet inte om pengarna räcker? det hade vart bättre runt den 25 som kommer då.. hmm julen närmar sig jue.. suck
jaha, ska väll se vad som händer, känns som om jag trampar i samma grop igen, klättra på väggarna är en ideé men jag vet inte om jag skulle komma så långt, man får vara glad för det lilla, men knappt det längre...

nu ska jag ringa boel igen;) se om hon svarar denna gången...

Kommentarer
tarja säger:

Var du inte där nyss då???

2009-10-01 | 19:37:47
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha min lilla mammsen - ar det en massage eller bara lite spirituellt-tjofras pa gang?

2009-10-02 | 06:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback