god morgon Tisdag....

hej och hå, det känns som om det var två dagar igår, jag jobbade från 8 till tolv. ingen lång dag, men när man har en massa sjuka djur så blir det ju så..

började morgonen med att lämna Zack på blå stjärnan, man lämnade honom med en tung sten i magen, för detta är ju hans sista chans liksom, man vill ju att dom hittar nått.....
sedan ringde jag vett stationen i svenljunga och pratade med ionell, och han kunde komma mellan 1 och tre. perfekt tänkte jag när jag gjorde sista orden på jobbet vid tólv, jag sa det att jag kund ekomma in igen om dom ville för jag skulle ändå hämta zack kl halv 6, men dom behövde inte min hjälp igår. iallafall så kom ionell 20 över ett, och tog blod prov på embla och sargon. Sargon fick även penicilin för missljud på lungorna, och emvla låg på gränsfall så kanske kommer även hon få gå på penecilin. huhu sjuka djur som sagt, men nu ska det väll bli en ändring.

Jag coh erik åkte in och hämtade zack, han var väldigt groggy fortfarande och såg ut att må skit, men dom hade gjort en väldigt grundlig undersökning, och hittat en inflamation i huvudet(IGEN??) så nu villde dom ta reda på med provens hjälp varför det var så. jag hoppas dom hittar det.
det är tur man har försäkrning iallafall, istället för att betala en räkning på nästan 11 tusen så gick det på närmare tre istället.tur för oss. fast det är ju såklart dyrt ändå....

hursom ska jag till jobbet snart, så jag hoppas dagen flyter på, et är nog mycket idag hoppas vi på;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback