god morgon...... kl är 06.00

så jag sitter igentligen och väntar på att få åka, kunde legat längre men det är ju så at vi vet alla vad som händer om man snosar på morgonen?(man blir tröttare!) jo det är sant gott folk, det är sant.....

idag ska jag handla innan jag åker hem, skulle igentligen gjort det igår men jag orkade inte. det var lite för mycket och efter att ha somnat på soffan kl 5 för att sova en liten stun coh vaknar sju så var jag nog ganska trött. hehe

torsdag idag som alla vet, det är dagen innan den efterlängtade fredagen, erik kommer vara ledig måndag och tisdag pågrund av älgjakten såå jag blir nog ensam från söndag kväll skulle jag tippa på(HATAR ATT SOVA SJÄLV) hehe

jaha, men vi ses senare, efter jag handlat och vart hos djuren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback