god morgon FREDAG;)

morgon och klockan är snart 6, alltså jag orkade inte platta håret idag så det ser ut som hej kom och hjälp mig;) haha men det får vara för det är freeeeedaaaaaggggg.... gött, låg och tänkte att imorgon kan du sova men så kom jag på att det garanterat är älgjakt imorgon så det blir upp i tid ändå.. suck men jag överlever väll tror jag...

hade dock vart gott att sova lite.
Fick på winterdäcken igår, erik var såå snäll coh hjälpte mig.. men jag ser ingen snö? dom sa det skulle komma det idag? hmm, synd att slita på däcken men nu är dom på, så inget kan överaska mig;)

jaha, men vi ses i eftermiddag gott folk;)

Kommentarer
tarja säger:

Det var inte onödan... nu snöar det ju...

2009-10-16 | 09:11:36
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Va, gor vi? Coolt! ;-)

2009-10-16 | 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback