glömde skriva...

igår var jag på tygskroten i kinna med tarja och philippa. Vi köpte tyg till hennes häxklänning;) ni kan ALDRIG gissa vilken färg klänningen skulle ha...... jo rosa...
Jag sa det till philippa att du måste ju ha en svart klänning,
-men jag har tänkt på rosa.... ja du hon är väll för söt...
såå jag får fixa en rosa svart häxklänning, man får ju mötas på halva vägen, men den kan nog bli tuff;)
haha, söt med....

henns prinsess klänning innehöll ju till stor del rosa... haha


jaha jag glömde även dissa igår. och om jag ska vara ärlig så var jag måttligt trött på huset igår. Kylan och allting gör en ganska illamående efter ett tag...... så diss för det..

-hissa? jo jag hissar väll kalaset på kvällen, det var krabba och sallad och bröd, och väldigt trevligt sällskap...;)

hehe.


idag har jag inte hunnit göra så mycket, sitter och skakar tänder för tillfället.... brrr 11 grader i huset..
och jag avskyr det, jag avskyr det så mycket så jag blir ARGGGHHHHHHHHH
skitsamma....
embla är förkyld så hon går med täcken just nu, även sargon är inte bättre av sin medicin. så det blir att ringa vetrinär imorgon... suck
och så ska jag till BLÅSTJÄRNAN imorgon IGEN?Zack och hans näsa.. igen.
jag hatar när djuren är sjuka, det känns som ett berg som man inte kan bestiga. Och med Zack är det extra jobbigt för där ser man inte toppen och det kankse inte ens är säkert att man kommer se den, att avliva honom vore verkligen det tråkigaste som kunde hända nu och på länge, uscha... ha ork till allt med...

Kommentarer
Nathalie säger:

Later dystert... Men kom ihag - when life gives ju lemons, become a shady cardealer... eller vad var det din fortunecookie sade?

Btw - varfor ar du aldrig ute pa msn manniska!!!???

Puss puss!

2009-10-18 | 11:01:50
tarja säger:

Ja men den kommer bli störthäftig det är säker på. Dina djur kommer snart må finemang.

2009-10-18 | 17:06:46
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback