fruktansvärt.......

jag vet inte ens om jag har nån lust att vara här idag, hellst vill jag dra täcket över huvudet och hoppas att jag trillar ned i en djup grop som alice i underlandet.... men det lär ju inte hända så jag får väll ta mig samman och bita ihop....

igår var nog den värsta dagen i mitt liv, jag kommer inte på nån värre iallafall.....
dagen började bra, erik åkte till garaget och jag handlade lite och pratade med debbie och tarja.... trevligt cohså, emn som en snabb avrättning gick dagen åt helsike.... först stog embla med feber 39.6 så jag fick såklart ringa vetrinär..... billigt och bra en lördags kväll... medans jag väntade på han så ringde erik........

dom hade ringt från blå stjärna med provsvaren på zack..... Han har en muskelsjukdom som inte går att bota.... Luften gick ur mig fullständigt, och jag har så ont i kroppen idag för jag spänt mig och vart ledsen igår.... jag hatar sånt här...
Han ska gå på kortison, kanske hade det vart ett alternativ om han tålt det bra. men han magrar och blir dålig av det. Så snart kommer han nog få åka till himmelen. Fy fan va orättvisst. varför ska allting hända oss??
Embla fick medicin iallafall, och hon mår väll bättre idag.... Men en av mina kaniner var döda med så jag vet inte när allting ska sluta??

man får glädjas åt det lilla....... var det nu är just nu?

Kommentarer
tarja säger:

Lilla gumman...

2009-10-25 | 19:48:38
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Anonym säger:

I'm sorry sweetheart! Det var verkligen trakigt att hora! Sa ar det ju ibland - nar en sak gar fel sa kan man ge sig faan pa att fler saker foljer pa det...

Skickar lite trost over etern...

Puss pa dig!

2009-10-26 | 07:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback