early....

jaha du, kl är snart 6, även denna morgon. idag var det segt upp, för jag kom isäng för sent igår... men det är ju så ibland, jag får återhämta den somnen ikväll..

Zack börjar känna av sin medicin nu, han är väldigt kissenödig och törstig om vartannat, det är ju lika bra vi vänjer os för vi har inte ens behandlat honom i en vecka.... kortison är hemskt. jag hoppas han blir bra igen..

jaha, vad ska jag skriva med?Torsdag idag, det betyder lite mer att göra på jobbet, men det är ingen match, fixar ju jag....
På lördag ställer vi bak klockorna? är det bakåt? hursom så blir det mig vetligt en extra timma att sova på söndagen? haha, i helgen ska jag sy färdigt phillipas klänning,  så hon kan få med den till monsterfesten....

jaha? dax att dra snart, är det nån som inte får Facebook att fungera? har inte kommit in på hur länge som hellst? suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback