dött.....?

jaha idag har det inte vart så mycket skrivet ser jag? kanske har jag lagt av mig? knappast.....

nope började dagen så tidigt som 8 för att gå med i älgdrevet, det årliga som blir av när ingen skjuter första morgonen;) hursom så gick jag med i två drev utan tre. och såklart på tredje så small det....... men men det är ju så det är. skönt det är över... även om det är ganska mysigt så är det skönt ändå.. haha
hade ganska kul i skogen och det finns spöken, det har jag fått konstatera idag....  vi skulle avsluta drevet vid en stiga som ligger i skogen... och när jag passerat s¨å ropade jag till jeanette som gick ca 30 meter till väntsre om mig om vi skulle stanna? och då svarade en röst till höger att JA...
hmm jag trodde ju självklart det var pappa, att han tagit ett av de knepigare passen och att han nu skulle komma, så jag svarade glatt
-Okey, och började gå mot vägen. för att möta upp jeanette
men sedan kom pappa från ett helt annat håll...... såå jag tänkte att det kasnke var nisse(en av skyttarna)
men jag frågade om det var han coh det var det inte, hmm så vem var det?

jaha, sedan på kvällen var jag hos eriks morfar och hälsade på, hans farbor med familj var och hälsade på. det var gott och trevligt. roligt att träffa dom igen....

jaha nu står erik och gnatar om att jag ska gå och lägga mig så goo natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback