bloggdesignen?

jo den är min, när man inte gör så mycket på¨dagarna(arbetslös) så fixar man me bloggen, nu ändrade jag sommartemat till höst, jag är väldigt nöjd;)
vill du ha hjälp moa??

jo det var skönt att nicke fick skor, det kändes skönt i kroppen. kanske kan jag tala med hästar men jag står inte ut när dom har ont. skor var den rätta och ÄNDA lösningen just då. hade det vart min häst( hade det dock inte gott så långt) men om det hade vart så i det läget hade jag tillkallat vetrinär och hovslagare, vett för smärtlinding och hov för skor.... hursom så löste det sig;)

jaha söndag, igår hände det inte så mycket, mest hemma dag själv hehe, ganska skönt faktiskt, idag blir det nog samma, erik är i garaget och sedan ska han till tussered.....

hursom ska jag nog damsuga nu.....
pusss

Kommentarer
tarja säger:

Din höstblogg blev väldigt fin!

2009-10-11 | 13:11:55
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Moa säger:

Ja.. jag kan inte förstå hur man gör alls...

2009-10-11 | 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback