aktiv??

nej knappast, idag har det vart en snabb och rolig dag, men har vart hängig, det är nog nått lurt pågång? huvcudvärken brukar vara ett tydligt täcken.... morr

jaha hemma nu, slutade halv typ. är sugen på att shoppa nu, men jag som alla andra vid denna tiden väntar på löning antar jag??? hur har ni det med fick pengar tre dagar innan löning? hehe

hursom så var det mycket igår, det var dessutom vetrinärer här och vetrinärer där, för både embla, sargon coh zack. hmm
såå jag glömde ju så klart hissa och dissa igår. Telia har ju krånglat med mig med, så både telefonen och nätet har lagt av till och ifrån... suck KLAGA....
jaha, men jag ska väll föröka hissa idag tänkte jag... och dissa med....
men jag tar det ikväll, för jag väntar på att treon ska rycka tag i huvudet på mig så jag slipper sitta och kisa.... suck

men se you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback