15 grader nu...

det går ju uppåt iallafall... hehe
nu kommer det uppdatering på order av pappa, hehe det har ju lagts lite på latsidan att läggas upp nya kort.. men nu kommer det. lyssna på nya favorit låten så länge...


jaha här går det frammåt, det kommer nyare bilder längre ned, så titta på

ursäckta kvaliteten på korten, men det är ju lite så där med kameratelefon och dessutom vet den inte riktigt om den ska ha blixt eller inte, ni får ha överseende...

såå ny kommer bilder från IDAG;)



lite svårt att se kanske men det är liksom runt, runt runt... hehe förstår ni?

det är såå fint i köket.....



jaa så här ser det ut just nu, men det ska vara färdigt till jul så kom igen pappa...... hehe ;)
hursom så blir det väldigt fint... och när det är färdigt kommer dte bli ett helt annat hus,)

jaha så jag tackar för mig;)

Kommentarer
Marie Magnusson säger:

Shit vad Kjell är duktig!!! Blir ju hur fint som helst!!! Tror jag bjuder in mig själv på lite kaffe sen när allt är klart!!!

2009-10-14 | 22:20:48
Marie Magnusson säger:

Måste ju se det färdiga resultatet!!!

2009-10-14 | 22:22:08
Nathalie säger:

Vad fint det blir!

2009-10-15 | 03:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback