uppdatering....

jaha, jag har vart fruktasvärt dålig på det här de senaste, men det har vart många och hårda bollar i luften, men jag återhämtar mig sakta men säkert tror jag....

har jobbar sedan i torsdags, lennart ringde och jag började kl 13.00 på torsdagen och jobbade även fredag, lördag och söndag..... och idag och imorgon ..... det tar inte slut!! VILKET TUR!!! hursom så är det skönt att jobba, just nu sitter jag dock och sätter små klistermärken på eticketter, men det ok. Har fått med lillebror på detta med, och han sköter sig ok..... med musik och sällskap går allt.
Har träffat en hur go tjej som hellst på jobbet, hon har jobbat där ju i snart tre veckor eller nått. Rocio heter hon och är ifrån amerika, södra californien för att vara exakt, och hon är så duktig på svenska redan. alltså jag trodde knappt mina öron när hon sa att hon bott här två år bara, jag är MÄKTA imponerad alltså, och vi har typ samma filmsmak och annat. Har funnit en vän i henne, synd att hon ska resa hem nu i en hel månad... så jag får jobba själv igen.... men ändå.... trevligt så.. jag vet männsikor som bott här mycket längre och inte kan svenska ändå...

aha, vart och tänt ljus på farfars grav idag. åkte förbi igår i regnet och sände en tanke in som jag brukar, det såg så mörkt ut, så jag köpte ett gravljus och tog med en av mina lyktor och ställde där, så nu lyser det fint på farfar och farmors grav.

Nathalie lever du????? du är inte klok........ hehe

jaha, jag ska uppdatera med kort snart, jag måste ta kort på pappas rum hemma med, så ni inte missar nått. förretsen kan man fika där nu... så igentligen kan man åka och titta själv... men som sagt det kommer komma ett slags bildspel....

jaha, nu har jag lite idee torka men jag är trött med, såå jag säger hejs svejs leverpastej....

Kommentarer
tarja säger:

Förstår om du har mycket att göra nu. Men ta det lite lugnt. Så du inte hamnar där jag är nu... Inte roligt!

Du har fått en award av mig, finns på min blogg...

2009-12-01 | 08:27:07
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha jag lever - pappa ocksa :-) Lite svart att uppdatera for det ar svart att komma at internet osv - och sa ar det inget jag prioriterar nar pappa ar har - kommer en LANG essa nar han akt hem om allt vi hittat pa :-)

Kul att du far jobba btw!

Hoppas du haller humoret uppe dar hemma. Som alltid tanker jag pa dig!

Puss

2009-12-01 | 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback