uninvited....

jaha trött, men jag är också trött på att börja varje skrivning med TRÖTT? så jag får komma på nått bättre...
dagen började så där och jag hade klantat mig rejält med en order för ett par veckorsedan, suck jag som hatar att göra fel, får en ganska illamående känsla och kroppen liksom låser sig, som sagt HATAr att göra fel, även om dom inte var arga utan bara påpekade så blir jag så arg på mig själv, suck.......
mår tilloch med knäppt av att tänka på det, och jag vet att jag inte är den ända som gör fel, men jag tar åt mig och försöker bättra mig.... och som sagt nu blir jag ÄNNU mer nogrann... hmm huhu

jaha, annars så slutade jag halv 4 och det kändes gott att komma hem tidigare, det var mycket idag men en ny tjej har börjar hoppa in så vi kom ikapp trotts att jag fick lära upp henne, jaja sedan så hämtade jag mamma och vi åkte till svenljunga, jag fick handlat och köpt hästfoder. och goda nyheter!! EMBLA MARKERADE INGET IDAG NÄR JAG MASSERADE HENNE;O hipp hipp hurra..... äntligen är hon frisk.... i ryggen då. hostan minskar men hon hostar dock lite ibland... vilket oroar mig. men det kan sitta i ett tag...

jaha? nått mer som hänt?? inget viktigt... erik är piggare men sjuk fortfarande........

jaha, puss på er...

Kommentarer
Nathalie säger:

Du far borja ga i terapi - "att gora fel-kursen". Det ar verkligen inte bra att du tar at dig sa - som om det inte finns nog att oroa sig om liksom!

Well, love you!

Puss

2009-11-11 | 02:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback