trött, jo det är jag.....

sliten och huvudvärk, huvudvärk är standard nu för tiden....... spänningshuvudvärk antagligen...
jag har en konstig dag idag, känslig och kontigt humör... tål inte så mycket ska jag säga... det är som att hela min vilja går åt på jobbet och hemma säckar jag ihop....

har dock roat mig med tomtedräckterna till alfonz och linuz...... ska bli färdig med dom imorgon hoppas jag, jag hoppas det iallafall......

tog in hästarna själv idag, det gick snabbt coh bra. blött är det då det ÖSregnar hela tiden... suck vädret är hemsk....

ja som sagt inte så positiv...... hoppas ni har överseende...

Kommentarer
tarja säger:

Det är ju inte konstigt att du trött efter allt du har gått genom.

Det där med psykolog var väldigt bra. Kostade bara 50 kr och få ösa ur sig allt. Helt underbart. Men behöver du NÅGONSIN hjälp med något så ring! Du vet att jag ställer upp...

2009-11-18 | 21:11:09
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback