tack..... så mycket;)

alltså min sambo sa att jag var en knäppis även min mor undrade vad jag höll på med, men eftersom så många tycker det blev fint med lite maskerad? så gör jag det gärna igen... haha
fast först och främst ska jag ta tag i Alfonz och Linuz tomtekläder.... ska måtta lite osså;)
jaha, idag började jag 7 och slutade vid kvart i 6.... ganska skönt och jag fick en hel det gjort, vilket känns väldigt skönt...

jaha, fick handlat med och snart ska jag sätta mig framför tvn snart....

har lite nathalie nostalgi, dricker annanas te och kikar på true blood

Kommentarer
Nathalie säger:

Later ju helmys! Inte langt kvar tills vi kan busa runt igen!

Puss!

2009-11-07 | 06:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback