must seee....

jaha, ska inte börja inlägget med att säga hur trött jag är... haha ändring på den delen...
men men, vart på apoteket idag när jag slutade och även handlat katt mat annars hade findus stypit mig... hehe sedan kom jag äntligen hem för att sedan åka till hästarna, igår lade jag in torv i emblas box och idag var det ingen bädd som jag hoppats på, det är liksom meningen att hon ska trampa till det lite mer, men icke? men det kommer nog.
hehe, hon är ju busig men HOSTIG?? suck fortfarande... jag får helt enkelt fortsätta slänga i henne den där äckliga Fabrolen... hmm, och kanske lite vitlök. det är ju alltid bra för luftvägarna...
jaha, sedan kom tarja och phillipa och mattias, trevligt att se dom igen, speviellt min lilla (extra) dotter, hahah hon är för jäkla söt den ungen....

jaha sedan lagade jag kycklig wook, och  erik tyckte om det, han fick sin hostmedicin , hehe äcklig var den, hon på apoteket sa att den inte smakade nått. haha
ljög hon för mig eller? ucha en annan kan inte äta nått sånt....
men erik MÅSTE. hehe

jaha han är piggade idag iallafall...

Nathalie saknar dig så det känns konstigt just nu, alltås du får komma hem nu, har börjat planera en mängd saker som vi ska göra, det är inga konstiga saker men saker som blir så mycket bättre med dig;) älskar dig så......

OCH NATHALIE?? du ska bli den som tar min flygplans oskuld... miss you Pictures, Images and Photos

Kommentarer
tarja säger:

Vad fin din blogg har blivit igen! Läste i något annat inlägg att du ville se Natt på museét 2. Jag har sett den. Den var OK men inte bättre än ettan...

2009-11-12 | 10:12:37
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

I'm intrigued! Du far inte saga sadana saker om du inte menar allvar - for jag behover ingen ursakt alls for att ta med dig pa forsta basta plan nagonstans! Om du ar serios sa far vi se vad vi kan ordna - jag ar mer an villig att ta din oskuld... ;-)

Saknar och alskar dig med! Ar inte langt kvar nu dock. Jultiden kommer ju ga snabbt och sedan ar det ju typ bara en manad! Hihi jag har ocksa en massa saker jag vill gora!

Tanker pa dig varje dag. Puss!

2009-11-12 | 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback