lördagsmys....

jo det är ju så, ska ha det lite nu med min sjuka man.... ska äta godis som jag köpte idag.....
kanske blir det att glo på dansbandskampen men jag vet inte än??
jag skulle vilja se Natt på museet 2? nån som sett den?

jaha började dagen med att rida, tog en lugn skritt tur på embla, hon var pigg men hostade lite(FAN) men som sagt, hon har vilat länge, och jag avaktade nu så vi får se, hostan kan sitta i ett tag som sagt,,,,'
hursom så får jag se om ryggen är ömmare imorgon?
jaha sedan drog jag till stan och köpte farsdag present.....
och godis, och nya skor.......
hehe, men jag hittade inga finskor, suck

hursom så åkte jag till hästarna sedan, och myste lite me dom, jaha? annars lugn dag, erik fortfarande sjuk.... suck
BTW!!! här kommer den bästa sångaren genom tiderna!!! alltås i idol....... såg att erik skulle sjunga Show most go on, vilket är en av mina favoriter!!! sååå här kommer den
lyssna på HELA!



ska ändra designen med nu..... såg att backgrunden krånglade......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback