just how can you tell me how tomorrow would be??

jaha, har inte vart här på ett tag känns det som, jag kan inte igentligen komma på nån bra förklaring heller, skulle gått in igår men då låg nätet nere eller var det i förrgår. hursom så har jag gått på extra kraft, som om ajg förbrukat det där lilla som hela tiden krävs av mig.... men jag klarade det även fast ögonen gick i kors och annat, men jag klarade det! och ännu en jobb vecka är slut.

just nu har jag och wilmer kommit från stallet, vi ska titta lite till här och sedan ska jag sy färdigt tomte dräckterna till skitungarna på starred;) ska se om jag blir färdig nu, för nålen gick av häromdagen så jag var tvungen att inskaffa lite mer men DET roliga och det INte så roliga var att när jag letade efter säkerhetsnålar till erik idag i BRA OCH HA lådan så dök det upp ett paket med just det!! symaskinsnålar?? suck varför ska jag vara så duktig för? köpa nått och gömma det för mig själv, såå nu har jag tre palet symasiknsnålar sååå förhoppningsvis ska jag slippa köpa några på ett tag..... kanste ska jag ta med symaskinen ned idag, det är så förbannat mörkt i sovrummet.... men vi får se om jag orkar.... jag får väll sitta i mörkret...

Ska ut på embla idag med nya sadeln, jag ska rida en kort tur och sedan ska jag se imorgon hur ryggen har blivit, det ska bli väldigt roligt iallafall och se....

imorgon är det hubertuss!! såå jag ska se om jag kan få ordning på fyrhjulingen och köra den runda jag tänkt men man får se.... jag har liksom idee torka för vart och hur lång???

jaha, dagens problem iallafall.....

vädret är varmt??? runt 10 grader och gasnka friskt och skönt...


Om det skulle finnas en låt jag skulle sjunga för farfar skulle det vara denna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback