jaha, så har man tänt ett ljus för farfar

jag gick till kyrkan idag på en gudtjänst, en slags minnes gudtjäns för farfar, det var sorgligt att höra hans namn sägas av prästen, man komme rnog inte riktigt förstå att han verkligen är borta förän man står på begravningen och ser hans kista förvsinna ner i jord... hmm

jag ska skriva en dikt men inte idag, har börjat lite men jag ska hitta mer inspiration.
hursom så har jag inte gjort så mycket, faster har vart här och lina och klara med lilla hilma. wilmer och hon busade lite medans jag och britt pratade lite. Har målat ett dragspel som farfar ska ha i sin döds annons, jag hoppas alla blir nöjda med det. lade ned mycket tid och kärlek och gjorde om det tre gånger innan jag var helt nöjd. hoppas bara det går att minska såpass att det blir bra.
jag hoppas farfar skulle vart nöjd med det....
svårt att måla något som man bara ser på bild, man har inte en bild i helhet utan man får förlita sig på bildens skuggningar och allting, men jag hoppas det blev bra..... som alla hoppats på...

såå jag säger hej så länge, imorgon blir nog en bra dag för jag debbie coh moa ska till gekås, gekås har en förmåga att roa mig lite... behöver roas lite.....

CANCER CANDLE Pictures, Images and Photos


Kommentarer
tarja säger:

Tänker på dig tjejen i denna jobbiga tid. Kramar

2009-11-16 | 00:14:52
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback