fredag?

har nog inte insett att jag får sova länge imorgon, det känns underbart. Mycket på jobbet idag men det var helt okey, ganska skönt alltså....
hehe har en låt för dagen, den är riktigt bra......

aldrig vart mycket för alanis innan, men fuck denna låten är hur bra som hellst, har lyssnat på den repeat hela dagen, martin har vart vansinnig.. haha
på bra humör, erik är sjuk dock så jag får stå ut med honom hela helgen sjuk, suck får fly kupan imorgon med hunden, ska till glasåtervinningen igen och slänga flaskor?? finns det nått roligare??
jaha, slutade halv 4 idag, skönt som f.n. jag har ju jobbat över de senaste dagarna. Vilket jag INTE klagar på, det är skönt att jobba och jag skulle jobba mycket mycket mer, natt som dag om jag fick;)

happ, annars så har det vart ganska lugnt i övrigt,Ulle och jessica var och hjälpte mig in med hästarna, det var super snällt av dom för dte är svårt själv(erik är sjuk)
men nu är hästarna inne och dom är varma;) mys....

imorgon ska jag nog ute lite med embla, en lugn skritttur om hon vill, hehe får nog rida barbacka ändå. men men det tar vi imorgon......

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback