eftersnack....

neew moon var bra? de ni... jag är helt positivt överaskad av att den var super.... dom hade fått till hur många bra scener som hellts.... underbart.... såå sevärd om du älskar ettan... och om du vill gå så bjud mig... jag kan lätt gå igen.........

jaha, annars har jag vart ledig idag,,, elr arbetslösa.. för nu är det slut på jobb värkar det som... hu hu.. jag hatar att vara hemma.... jag hatar att städa och jag hatar att inte ha nått att göra GE MIG ETT JOBB!!!!!!!!!

jaha, imorgon är det begravning... ska göra ett kort nu... köpte blommor innan... såå pussss

Kommentarer
tarja säger:

Jag har ett jobb åt dig :D

Kom och hjälp mig med julbestyren. Kan inte betala i pengar men du får ju sällskap av mig, damen och Findus...

2009-11-25 | 13:17:22
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Yo! Kul att new moon var bra - skall se den sa snart jag far tid. Har du sett 2012 da?

Som vanligt tanker jag pa dig och skickar karlek over etern. Nu skall jag och pappa ivag och hoppa bungy jump fran NZlands hogst hopp :-P Sedan skall vi fortsatta aka igenom Sagan om Ringen-landet :-)

Puss pa dig

2009-11-25 | 21:11:53
Nathalie säger:

Yo! Kul att new moon var bra - skall se den sa snart jag far tid. Har du sett 2012 da?

Som vanligt tanker jag pa dig och skickar karlek over etern. Nu skall jag och pappa ivag och hoppa bungy jump fran NZlands hogst hopp :-P Sedan skall vi fortsatta aka igenom Sagan om Ringen-landet :-)

Puss pa dig

2009-11-25 | 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback