do you think you can find it?

Ja ha hemma, som ni nog förstår. har börjat blicka lite frammåt idag, föröskt iallafall... ucha
begravningen kommer hållas den 25 november, det kommer bli vackert och hemskt på samma gång.
jag lyssnar på en del låtar som jag tycker är väldigt fina, jag undrar vilka som kommer i kyrkan? jaja
 

erik är borta??? är det nån som har sett han. Han har en gulreflex jacka på sig och slita stålhätte skor?? ch han kör en grön landrover? jag skulle iallafall vilja göra en efterlysning på han? det där med telefon har han inte riktigt fattat än? hmm så slå mig en signal om ni vet vart han är? haha

ska lägga in bilder nu, jag har vart dålig på det och det är dax....

jag och simsonnen;) men jag har nog fått allt om bakfoten.. haha

jaha, nu börjar det hända saker, ska jag erkänna så vet jag inte vilka bilder jag la in sist men jag antar att detta är de senaste... kommer göra en flashback sedan, med gammla bilder och nyare..




ja detta var nya rummet, jag vet att pappa kommit mycket längre så jag får ta kort idag... mer kort alltså.. hehe
jaha sist men inte minst...

farfars dragspel.........



Kommentarer
Nathalie säger:

Fint dragspel du gjort.

Love you.

Kram

2009-11-18 | 00:15:40
tarja säger:

Det är bara på en riktig häst man kan göra så :D

Fint ritat som vanligt...

2009-11-18 | 19:07:40
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback