bad hair day.....

ja så är det...... hehe jobbat hela dagen och det har vart ganska mcyket men jag slutade 4, första gången på länge. kom in till stan och gick till 2001 för att köpa biljetter till 2012 på fredag och dessutom Twiligt(new moon) som har premiär den 20 november, dock kommer jag inte iväg på premiären, men jag kommer gå på söndagen, och då blir det taimat med mamma, som vi gjorde förra året;) det är såå mysigt, synd det inte finns fler sånna traditioner.....
hmm, emn som sagt nu är jag ägare av fyra biljetter än så länge, jag och lillebror ska gå på 2012. den ska vara väldigt bra.... och så är den en film jag skulle vilja gå på och det är Paranormal activity, en skräck film?? och jag som är en sån fegis...... hihi jag får se... den värkar gasnka skrämmande, MEN den är filmad från egen hand, alltås som cloverfield eller blairwitch... jag tycker inte om det riktigt men som sagt det var längesedan jag blev riktigt skrämd.... huhu

jaha,  nu ska jag ta en duchs för att få ordning på mitt håt, har verkligen haft en kass jäkla hår dag, alltså jag brukar ha det utsläppt på jobbet men idag så var det vara åhhh, och så hade jag det uppsatt men det blev mer katastrof.... alltså jag är inte sån men alltså det var en sån där hår dag... hehe
jaha.......
hmm, annars så är jag vääldigt trött just nu....  så jag ska nana snart.....
såå god natt så länge, jag hoppas ni sover ifred.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback