back again.....

jo det har ju hänt lite här hemma, inget av nån större vikt men som sagt humöret behövs för att skriva här.....

i fredags försvann zack ifrån oss, och för att föröska trappa upp humöret så valde vi att ha fest ändå. Det blev både lyckat och katastrof.... hehe nää ingen fara, det var bra drag....... tills bordet gick sönder. Men det är lagat nu.....

hursom så har veckan hittils gått fort, har försökt att komma igång, med allting. hehe
Embla mår bättre men inte riktigt hundra, och sargon är pigg som en mört...'
slänger in lite bilder....

jag och embla klädde ut oss lite, eller rättare sagt jag gjorde det och embla fick följa med.... hehe
kallt var det men jag tycker det blev ganska roligt... haha

här kommer lite nya bilder hemmifrån....


jaha, lovar bättring, men jag en dagens ris......

Dagens ris går till Borås fotbollsarena..... Ljuset står på där fasiken hela dugnet, iallafall alla timmar jag är i borås, och det måste ju dra ström så det räcker och blir över.....

Kommentarer
Cissi säger:

vilken kul bild :) jätte fin :)

2009-11-04 | 22:14:12
Bloggadress: http://celias.blogg.se/
Rebecka Johansson säger:

Hej tjejen!

Va fin du blev! hade gärna fotogaraferat dig så där, hade nog kunnat bli häftiga bilder =)



//Rebecka

2009-11-05 | 20:01:43
Bloggadress: http://www.nogg.se/fotografrebecka
jennie säger:

wow vad vacker bild på dej o hästen!

2009-11-07 | 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback