underbar lördag;)

ja du vaknade imorse och hade igentligen ingen att göra, men jag hamnade i borås med johanna tillslut, det var skit roligt, jag prövade en massa kläder och köpte en bikini;) hmm ja sedan så bokade jag biljetter till bio;) en impuls som visade sig vara perfekt avslut på en dag liksom, skit bar var det
WOLVERINE


ja du alltså Hugh jackman var perfekt som vanligt;) Han är sååå jäkla cool......Men jag hittade två nya favoriter, alltså karaktärer;)

Wade wilson- Ryan reynolds;) han var skit coool, hmm mums

Och sist men inte minst;) Gambit- Taylor kitsch
han var bäst;) mäktigats och coooolast;) defenitivt en av mina favoriter;)

Och sist men inte minst så såg jag att robin hood kommer ut 2010, men Russel crowe i huvudrollen, de ni;) kan bli intressant eftersom dom gjort så månag filmer om robin hood, men Russel crowe är jäkligt bra;)
Jaha, lite uppdatering då om dagen;) hihi

saknar dig nathalie, det var roligt med Johanna men det är inte det same utan dig, hmm känns konstigt att bryta dne traditionen utan dig på bio men jag antar att det var svårast första gången så nu kanske det går lättare;)

Kommentarer
Tarja säger:

nej, har de gjort om Robin Hood??? Det går juh inte. Det ska vara Kevin Costner som spelar Robim annars blir det juh fel i min lilla hjärna...

2009-05-03 | 19:11:47
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Ja eller hur var den bra! Reynolds var yummy!

Haha saklart att det inte ar detsamma utan mig - var inte detsamma utan dig heller, men vi far ha massa filmkvallar nar jag kommer tillbaka!

Ja jag vet - kan bli grymt, dessutom skall de visst gora den mer brutal an vad de andra ar sa det kommer bli lite annorlunda!

Puss!

2009-05-04 | 07:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback