oj då?

jo det blir böter när deklarationen kommer in sent, men soo what den är inne och det är eriks problem, jag hjälpte han lösa det, så nu är den inne. så de så

Jag och tarja ska åka till gb imorgon och fotas, det ska bli skit roligt och jag har valt ut kläder idag och fixat naglarna och annat, det ska bli skitroligt....... klä upp sig(lite annolunda) och sminkas och fotas.... hehe

hmm,

jobba imorgon me,,, så det blir att åka till traja klockan ett, ska bli lite små stressigt men det löser sig.... så de så.
jag är ju liksom ansvarig för G stallet så jag kund einte få ledigt... men det löser sig. jag kommer iväg tidigare....

ses imrogon, kort kommer tror jag, en ordentlig uppdatering ochså;)
nu ska jag till havet igen, närmare bestämt Kreta och hälsa på min gammla vän charlie;)

"Och med vinden kom problemen"

Förresten har det åskat idag och ösregnat, jag hatar åska....

Kommentarer
Nathalie säger:

Fortfarande intresseard over vad den har fotningen innebar! Later trevligt iaf!

Trist med aska! Hoppas vadret battrar sig snart!

Puss

2009-05-09 | 10:53:53
Anonym säger:

Då får vi se lite fina bilder sen då =)

2009-05-09 | 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback