min födelsedag, förfest och efterfest

ja dagen började igår, lite förvirrad om jag ska vara ärlig, jag glömde tillcoh med att jag fyllde år, kom på det när jag skulle göra mackor. hehe annars var dagen lugn på jobbet, fick många grattis sms, men väntade på ett speciellt hela tiden, tillslut ringde handelsträdgården i svenljunga, dom hade blommor till mig, jag hade då ingen aning om vem, kom hem sedan och städade lite, så kom dom med blombudet och jag blev helt förvånad när jag läset
"med kärlek från andra sidag jordklotet, grattis på födelsedagen gumman, puss" Nathalie!! jag blev så glad att jag grät en stund, saknar dig så mycket vet du.......

sedan kom johanna, jag fick tre underbara badankor!!! en djävuls anka, en badanka med badhatt och ring, och en med hjärtan! gätte fina, även en ros.. tack så mycket

sedan kom debbie, av henne fick jag ett presentkort på cubus, tack så mycket gumman;) det var gätte bra!
tarja kom ochså och av henne fick jag inget;) haha ska få det av henne och phillipa idag... vad kan det vara tro? även mina föräldrar ska nog komma idag och svärföräldrarna;)

jaa, festen blev en succe;) jag fick bra poäng på singstar, tog flera rekord;) haha det var svin roligt och det blev lite knäppt för vi skulle ju ut, men vi kom inte så långt, singstar höll oss kvar;) det var så roligt och jag skrattade så jag dog nästan;) haha helt underbart!! bara du som fattades nathalie;)

pussssssss

Kommentarer
Nathalie säger:

Hoppas blommmorna var fina - kan du ta kort och lagga upp for jag vet inte hur buketten sag ut - bad dem satta ihop nagot tjusigt!

Kul att du hade kul iaf!

Puss

2009-05-23 | 11:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback