Matrix moves i hästhagen;)

haha jo det är sant, hämnade mellan två hästar imorse som skulle göra upp vem som älskade mig mest, och jag fick typ kasta mig bakåt, hade gt sååå jäkla bra om inte fötterna suttit fast i leran, såå när jag böjd emig bakåt satt fötterna fast och jag drattade med ryggen armarna coh rumpan rakt i en geggamojjapöl, inte såå vacker, så jag hade som tur var ett ombyte, lite lättare kläder, men det gick bra och jag är inte skadad, skulle ta kort på kläderna men min kamera ville inte vara med länge då,,, humm inlämning på lagning? jag har ju liksom telen som kamera med?
jaha, back to work nu.....


Kommentarer
Tarja säger:

Du blev verkligen vacker på det kortet. Vad sa erik om ilderna från igår???

2009-05-10 | 15:51:45
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Anonym säger:

Fint. Vad kostade att ta dessa bilder? Dyrt?

2009-05-10 | 20:44:38
Nathalie säger:

WOWIE! What else is there to say.

Love ya!

2009-05-15 | 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback