lite om mig.......

Namn - Anneli
Födelsedag - 22 maj
Ögonfärg - blå gröna
Hårfärg - det är lite olika, just nu lite rödlätt
 Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - tvilling
 Är dina föräldrar skilda - nej
Skor idag - sandaler
Det första du tänker på när du vaknar - vad är klockan.....
Mest saknade minnet - nathalie, längtar tills du kommer hem
Favorit Färg - lila
Sport -  bandy(när jag spelar själv)
Affär -Cubus och gekås
Sallad - gott
Skådespelare - Alexander skarsgård, Taylor swift
Låt - alla
Nummer - 18
Årstid - Sommar och vår
Parfym - det är olika
Vad vill du bli när du blir stor - mindre;)
Vem av dina vänner är mest högljud - det är nog jag
Vem har du känt längst -nathalie som jag umgås med då;)
Bästa känslan - lön och betalda räkningar
Värsta känslan - göra bort sig, skämmas
Vart vill du bo i framtiden - på en gård
Hur länge tror du att du kommer leva - 110
Blivit dissad - vet inte.....
Rymt hemifrån - nej
Föreställt dig ditt ragg naken - haha nej
Tänkt på självmord - nej
 Sovit utomhus - ja
Varit otrogen - nej
Druckit alkohol - ja ,det har hänt
Ätit sushi - nej
Varit på en scen - ja
 Snattat - nej
Blivit nerslagen - nej och tur det

haha,

Kommentarer
Nathalie säger:

Saknar dig med!

2009-05-18 | 06:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback