jobbat, slitit och degat!

ja så har veckan sett ut, har vart i kroka för det mesta för det står en sjuk fölunge där men nu mår den bättre,det är röd dag idag vilket betyder lång luchs som jag fick,) skönt var det

sedan gjorde jag kaninerna, saga får imorgon, hon vra grinig på mig när jag var hos henne, antagligen ville hon ha lugn och ro. suck Sedan åkte jag till debbi där vi utövade den svåra konsten pussel, hahah nää vi föröskte sätta ihop en snadlåda till alfonz, men vi lyckades med lite våld;) haha

jaa sedan så åkte jag och erik till jögga, vi fick smörgåstårta...mums och så shötade vi skit till nu, så så e det,
imorgon är det fredag, vilket betyder min födelsedag och utgång på kvällen, det ska bli skit roligt,,,,,,, tarja, debbie och johanna, vi ses imorgon vid halv 8, förfest!!!!

sweet kissing in the monlight

ny favoritlåt btw

Kommentarer
Anonym säger:

GRATTISPÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Idag ska du få pisk i singstar!!!

2009-05-22 | 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback