jaha, söndag,ångest?

nej faktiskt inte, jag känner att jag får fullt ut av helgen, får bara se vad söndagen ger mig, måste tvätta mina kläder;) ska ju bli kallare nu så jag får väll ta och ha långbyxor nu, tycker jag har för mycket kläder men ajg blir gämt sjuk och nu när halsen strejkar ochså då är det inte roligt, suck

jaha, annars så ska jag handla, får väll göra det i svenljunga, skulle gjort det i borås igår men det får bli idag istället för jag var inte sugen på det efter bion igår, men men

Nu vill jag nog komma igång lite tror jag? har precis hjälp mamma och pappa lyfta på båten hemma, det ska bli roligt att man får ta den ut på sjön igen, den har ju legat inne typ tre år elr nått, såå jag längtar;)

jaja, ska nog se om det finns nån fisk i ån sen me;) hehe pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback