jaa söndag och snart ny jobb vecka....

jaa söndag, och jag känner mig nöjd efter helgen, haha jag var på marknad igår, köpte en ring och en ny peircing;) sedan var jag hemma, och saga har inte fått än??? jag undrar varför för hon vill inte bli betcäkt än heller......
men jag hoppas på imorgon annars får hon åka till micke..... så får gyna henne.... hehe

jaa lite bilder kommer nu....

Här är linus, han är lillebror till alfonz och min blivande gudson, han är såå söt när han skrattar;)
Vi är i hillared på cramers här och köper blommor, hihi jag köpte en honungsmelon planta...

jag och tarja var ju på the studio som sagt, här är tarja när vi väntar på våra skivor och att få åka hem....... det var för lång väntan eller va säger du th?

alfonz i solglasögon..... han är sten cool! vi var på cubus här, det var trevligt och vi ska lätt in igen, särkilt nu när debbie köpt tvillingvagn......

Jag och lillebror(snygg anders) hehe var och fiskade i kortesjö, anders var väll kaxig men det visade sig senare vem som fick mest fisk, hmrrr (tappade av) hehe men en fick jag

ser ni var stor den är, haha väger väll som ett smörpaket......

ja sen var det anders tur, hmmrr hans var väll lite större, men det var i ån så jag van i korte tycker jag;) haha vi var dyngsura vid detta laget, det kanste inte syns men det började ösregna och hagla..... hujeda mig, en sen klarnade det upp, men vi var ju redan blöta då... suck

en bild från hästhagen hemma, fina va???

NU KOMMER BILDER FRÅN HELGEN

Denna anka pluss två till fick jag av johanna,(jag älskar dom) haha dom lyser ochså. denna med hjärtan en djävul och en badanka med simring och badmössa, helt underbara, även en ros
 
jag köpte fyra av dessa älvor, dom är gätte fina och är lampor, det runda klotet dom sitter på lyser upp, fick dom av erik på gekås när jag var där med han, jag älskar dom. tack älskling!

fick ett nytt kastspö av min familj!!! otroligt bra att önska sig särkilt nu när mitt gamla gick sönder i fredags.... hehe
fick även ett metspö ochså..........

tack nathalie, rörd blir jag, jag vet inte hur jag ska utrycka det jag känner , men tack så vääääldigt mycket......
pussssss

såå fin;) och den luktar helt underbart!

nya pericingen,, hehe man kan ju säga att erik gav mig den, fick pengar av han för att köpa vad jag ville, vilket var lägligt för jag behövde verkligen gå på marknaden och så ska jag tll gekås nästa vecka, vill du med??? ;P

fick dessa av phillipa och tarja;) dom är gätte söta och jag ska fylla min del, hehe så fort jag kan, erik vet jag inte om han vågar lägga i sina pengar;O

och nya bilen då,,,, så nathalie nu vet du vad jag kör i... haha och den har AC,,, så nu kan vi åka hur långt som hellt......
detta var väll det, jag är såå jäkla arg på mig själv att jag inte hade tanke på att ta kort från min fest,,,, haha men gå in på
www.lillamammabitchen.blogg.se
hon har spelat in våran sång och rap, ahahahahah det är såå roligt, fast kankse skulle ni vart där.... hihi
kizzes in the moonlight

Kommentarer
Nathalie säger:

Var det en gul ros dar i mitten av buketten? Ganska tjusig tycker jag nog :-)

Fin viol-bild!!

Haha - roadtrip nar jag kommer hem!!! Fatta vad vi skulle kunna gora med en sadan bil!!! :-P

2009-05-26 | 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback