inte mor men gudmor!

ja det är sant, har blivit tilldelad den stora äran att vara fadder (gudmor) åt lille linus, jag är så glad... hehe

igår grillade vi hamburage och drack lite hos grannen(martin, debbi) det var skit trevligt, tittade på eurovision och kollade på norges bidrag;) ur söt var han, på ett speciellt sätt, och många föll nog för leendet;) annar tyckte jag island var bäst, helt fantastiskt scen!!!!!! alltså det var helt otroligt;)
Kolla scenen, jag blir helt tagen, den får lätt fem toast (super bra) hihi tio av tio
dålig bild men ni kan nog ana,
norges var helt ok med, alltså jag gillar vinnar låten, och kul att det är grannlandet, precis som när finland van, jag diggar det, finland hamnade sist denna gången och jag tror sverige var 6 7 stycken platser från botten med, suck jag gillar marlenas låt,

Kommentarer
Tarja säger:

Fan nu får du ta och uppdatera lite...

2009-05-19 | 22:30:16
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback