If i never......

humm, ja du det var fredag igår och jag gjord einte så mycket mer än att vara hemma och lata mig, med all rätt. för er alla som inte vet jobbade jag faktikst till kl 17 huhu men det är så det är och det är skönt att vara hemma, erik den grisen fick ju ligga kvar på morgonen för han var ledig, varför är 1 maj en röddag?hmm

snart ska jag till lockryd, inskaffa något som jag inte har, dte är mottot idag;) hehe jag har igentligen inte så mycket pengar men lite kanske. hursom så ska jag sedan in till stan och handla med johanna, det får bli lugnt, ska handla mat och annat som rä slut, tuvärr måste man ju det ibland. suck

marknad i ulricehamn idag, emn jag har övertalat mig själv att jag inte ska gå, dels för pengamässigt och dels för att det inte är roligt att gå själv;)

hmm, jaa nu ska jag se lite hur min dag ska se ut, handla som sagt men ochså städa, detta helvetiska kval som gämt ligger och väntarpå mig fort jag stger innanför dörren, jag vill ha städhjälp! i form av min sambo då som aldrig är hemma, suck

pusss

Kommentarer
Tarja säger:

Men jag erbjöd mig att följa med till marknaden i u-hamn. Men antagligen duger inte jag suck :P

2009-05-02 | 21:44:13
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback