dyrt??

alltså the studio som stället kallas där jag och tarja fotograferade oss var dyrt, klart det var dyrt liksom, men jag tycker det var värt det, man komme rinte sringa där var och varannan dag, en rolig grej innan utekvällen iförsig;) men just nu så är man liksom överväldigad hur man ser ut på korten;)

har inte orkat skriva här, jobbat och inte jobbat denna vecka då jag jobbade i helgen, imorgon blir det en dle iallafall, ska nig hämta en kanin, sedan ska jag städa hos akninerna och flytta dom, så burarna får torka till, hmm jaa och jag måste ju kika upp lite hur allt ligger till här hemma, handla typ? hmm ja det finns att göra,

idag har jag dock roat mig med att rida min pålle i paddocken, hoppade med henne och vi Flöööööög över hela 30 cm, haha första gången och hon älskar det;)
jag med;)

mian hästar i stallet fick gå på bete idag, runt stallet dock men det var såå härligt att se dom springa, underbart och med en enorm frihetskänsla stog jag där en bra stund och bara såg på dom, med vinden i manarna och ögon som lyste, jag älskar hästar, finns det nått finare djur? deras muskler när dom tar i, deras öron som speglar precis vad dom känner och deras stolta huvud, som är högt och vackert. deras samspel med sin kropp, jag blir helt fast i hela känslan med springande hästar;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback