and dreams will not die.....

hej håå, så har veckan snart tagit slut ;)

ja söndag och jag har släppt ihop mina kaniner i torsdags så räkna med bejbi boom om fyra veckor, de ni,, ja saga värkar förövrigt fortfarande dräktig och hon får ungarna nu denna veckan, skulle gisa den 22 maj, men jag får se vad som händer;)

annars å var freja sken dräktig igår så jag hoppas på att hon släpper på ny hane idag, suck

hmm grattis debbi och martin till huset, och inflyttningen, detta skedde igår och när jag var där på kvällen hade dom fått in allt, skönt för dom.
jaa vi ska dit ikväll och ta lite sprit med oss, så ska vi grilla och titta på eurovision song contest? stavas det så? men men det ska bli nice, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback