what to doo?

sjuk, sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk!!!!!!!

idag fick jag ta fram den vita flaggan, jag fick kasta in handuken, jag fick helt enkelt ge upp, huhu
åkte till doktorn kl 13.20, fick beskedet(liten) halsfluss, jag kan inte prata och jag har haft feber i tre dagar nu?? så dom säger liten?? hursom så skickade dom hem mig, så jag sjukskrev mig och åkte hem, trött och slö som man är när man har feber, men nu så sitter jag här, måste ju uppdatera från sjuksängen ;) hahahaha

annars väldigt lungt på jobbet och för dom som jobbade för jag kunde liksom inte prata, låter som en(ja vet inte vad) jhaja men men, okända ikväll, dte ska bli trevligt för jag ligger redan i soffan, hej nu börjar 1408 vågar jag kika på den+?? men emn, eragon har roat mig i några timmar nu, men den var bättre än jag mindes den, men suck så bra var dne inte, kanppt jag orkade titta på den;)

Förövrigt är alla friska utom jag då, hmm nu ska jag kika på facebook ;)

over and out så länge

Kommentarer
Tarja säger:

din stackare. Det är inte roligt att vara sjuk när det är så fint väder. Hoppas Erik tar väl hand om dig nu.

2009-03-19 | 08:37:41
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback